Top categories

Intex medence az elérhető csobbanás

Intex magyarországi képviselet 2004 óta
Tel: (20) 955-3323

Intex medence az elérhető csobbanás

Általános szerződési feltételek

1. Céginformációk
Webáruház üzemeltetője
Üzemeltető
: A-P Pacific Kft. Intex magyarországi képviselete (hivatalos importőr)
Bírósági bejegyzés száma: 07-09-030247
Adószám: 27036312-2-07
Bankszámlaszám: 11736006-29904130
Ker. tevékenység reg. szám: 9437
Székhely: 8000 Székesfehérvár, Tasnádi u 26.
E-mail cím: info@kertimedencek.hu
Webáruház címe:
www.kertimedencek.hu www.intex-medence.hu www.intex-jakuzzi.hu

2. Magunkról
Cégünk az INTEX medencék magyarországi importőreként már több mint 20 éve forgalmazza a világ egyik legnépszerűbb kerti medencéit. Az előnyük más medencékkel szemben a kifinomult gyártási technológia csúcsminőségű alapanyagokból, melyhez elérhető ár párosul. További előny, hogy összeszerelésük gyors, szakembert nem igényel. A termékeink komplett egységcsomagok melyekhez más kiegészítők vásárlása nem szükséges.
Intex Internetes webáruház
3. Böngészés a Webáruházban
Áruházunkban tetszés szerint barangolhat, személyazonossága felfedése nélkül is megismerkedhet termékeinkkel, árainkkal; regisztrációs kényszer nélkül tájékozódhat a részletekről. Termékeinket a könnyebb tájékozódás érdekében főkategóriák szerint soroltuk be. Minden termék ára bruttó, azaz ÁFÁ-val együtt tüntetjük fel! A termék nevére kattintva az adott termék leíró oldalára jut, ahol részletes leírás mellett képet is lát. Ha a képre kattint az egérrel, akkor az nagyítva is megjelenik.
4. Keresés
Ha a keresett terméket sehol nem találja, vegye igénybe termék keresőnket! A keresőbe kell beírni a termék nevének vagy leírásának bármelyik szavát, vagy szórészletét. A keresés gomb megnyomása után a keresés eredményeképpen mindazon termékek megjelennek, amelyek nevében vagy leírásában a megadott szó vagy szórészlet szerepel. Ezekre rákattintva eljut a kívánt termékhez. Ha a keresés így is eredménytelennek bizonyult forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. Munkatársaink készséggel állnak az Ön rendelkezésére és tájékoztatják arról, hogy a kívánt terméket be tudjuk-e szerezni, vagy sem.
5. Regisztráció

Áruházunkban regisztráció csak akkor szükséges, ha már a választott terméket a kosárba helyezte, és le szeretné zárni a rendelését. Itt kell megadnia valós adatait.
Felhasználónév: egy olyan valós vagy becenév legyen, amelyet még eddig itt senki nem választott. Az azonosító nem tartalmazhat ékezeteket.
Jelszó: a későbbi bejelentkezésekhez szükséges titkos azonosító. A jelszó nem tartalmazhat ékezeteket, minimális hossza 5 karakter. Ez lehet bármilyen betű vagy szám. Ha esetleg elfelejtette jelszavát, elküldjük e-mailben.
E-mail címet is meg kell adni. A saját érdekében valós, létező címet adjon meg!
Számlázási cím: értelem szerint kitöltendő.
6. Vásárlás az Áruházban
Ha a kiválasztott terméket szeretné megvásárolni a Kosárba gombra kattintva kezdeményezheti az áru vásárlását. Miután berakta a kosárba az Önnek tetsző termékeket, folytathatja a vásárlást. A termék mennyiségét is tetszés szerint átírhatja, megváltoztathatja. Az alapértelmezés szerint 1 db-ot kínálunk fel.

A kosár tartalma
A kosár tartalma mindig megjelenik, miután árut rakott bele. A kosár tartalma ablakban minden kiválasztott termék és az aktuális végösszeg - böngészés közben is - nyomon követhető. Ez bármikor tetszés szerint módosítható, törölhető. Ha ki akarunk venni valamit a kosárból, akkor a kosár tartalma ablakban (jobb oldalon) a megrendelés módosítása lehetőségre kell kattintani. Ekkor a termék listában meg kell jelölni a fölösleges dolgokat, és a bejelöltek törlése gombbal ki lehet törölni a kosár tartalmából. Egy vásárlás alkalmával korlátlan számú terméket tehet a kosarába. A böngészés befejezése után a Pénztár gombra kell kattintani. Mindaddig NEM kerül feldolgozásra a megrendelése, amíg Ön a Megrendelő adatait nem adta meg. Kérjük, pontosan töltse ki a szállítási címet és különösen fontos, hogy olyan (mobil) telefonszámot adjon meg itt, amelyen napközben is el lehet Önt érni. A leszállításra kerülő termékekről tételes számlát küldünk Önnek, amelyen a vevő címe megegyezik a számlázási címmel.
Minimális rendelési tétel
Hogy a megrendelt termékre ne rakódjon irreálisan magas szállítási költség, a minimális rendelési tétel 1.000 Ft. Ettől kisebb értékű csomagot nincs módunkban kiszállítani. A megrendelésnek felső határa nincs.
A rendelés elfogadása
A rendelés leadásáról és elfogadásáról rendszerünk Önt egy emlékeztető e-mailben tájékoztatja. Amennyiben a rendelt tételek szállításával kapcsolatban bármilyen kérdésünk lenne (pl. nem tudunk szállítani az adott termékből) munkatársunk a megadott telefonszámon megkeresi Önt.

A Webáruház Csomagküldő szolgálatánál rendeléseit az alábbi, hagyományos formában is leadhatja:
A info@kertimedencek.hu e-mail címre küldött elektronikus levél formájában, mely levélben feltüntette a rendelés teljesítéséhez szükséges adatokat: a megrendelő pontos neve, számlacíme, a csomagküldés pontos címe (utca, házszám, város és irányítószám), egy telefonszám, amelyen munkatársunk egyeztetni tud a rendeléssel kapcsolatban. A visszaélések elkerülése végett minden e-mailben leadott rendelést a megadott telefonszámon visszaigazolunk, ezért ha nincs a rendelésben telefonszám megadva, vagy azon nem tudjuk a megrendelőt elérni, a megrendelést semmisnek tekintjük.
7. A termékek szállítási módja
Cégünk igyekszik a csomagolási és postaköltségeket a minimálisra csökkenteni. Ezért több futár céggel is kapcsolatban állunk. A nagyobb csomagok szállítása (40kg felett raklapos) egyedi megoldásokat igényelnek. Az aktuális futárok, feltételek, díjak a szállítási információk menüpont alatt.

Házhoz szállítási költség
A házhoz szállítási költségek a kosárban találja miután kiválasztotta a szállítási módot. Itt általában két választási lehetőséget biztosítunk Önnek. Egyik a saját átvétel telephelyünkön a megbeszélt időben a másik pedig a házhoz szállítás futárszolgálattal.

Személyes áruátvétel
KISKERESKEDELEMBEN AZ ELŐZETESEN A MEGRENDELÉSÉT LEADOTT 
VÁSÁRLÓKAT TUDJUK CSAK KISZOLGÁLNI. LEGKORÁBBAN A MEGRENDELÉST KÖVETŐ NAPON!
A szállítási és csomagolási költség abban az esetben is TELJESEN megtakarítható, ha a megrendelő a csomagot a székesfehérvári telephelyen (Székesfehérvár, Tasnádi u 26..), munkaidőben és személyesen veszi át. Ilyen esetben a csomagra semmilyen szállítási és csomagolási költséget NEM számítunk fel. Ha ezt a megoldást választja, akkor az ügyfélszolgálattal történt előzetes egyeztetés után (ami történhet e-mailben vagy telefonon) lehet a csomagért átvenni. A megrendelt csomagokat legtovább 7 napig tároljuk, közben munkatársunk több alkalommal is megpróbálja Önt e-mailben vagy telefonon értesíteni, a 7 nap letelte után a rendelést töröljük.
Szállítási határidők
A termékek jelentős része állandóan van készleten. Szállítást tudunk biztosítani az egész ország területére főszezonban 2-7 munkanapon belül. Főszezonon kívül a szállítás heti 1 alkalommal történik.
Több, mint 20 éves működéssel és több száz elégedett vásárlóval a hátunk mögött garantáljuk azt, hogy MINDEN esetben a Vevő érdekeit tartjuk a legfontosabbnak. Ha csak mód és lehetőség van rá, akkor a rendeléseket gyorsan és precízen kezeljük. Néhány esetben (pl. ha a megrendelő nem ad meg telefonszámot, és több e-mailünkre sem válaszol) önhibánkon kívül nem tudjuk a rendelést a kellő sebességgel feldolgozni. Véleményét, észrevételeit, panaszait kérjük, írja meg e-mailben, minden észrevételre reagálunk.
Raktárkészlet: A webáruházban lévő kínálat azonnal megvásárolható, saját raktárkészlettel rendelkezünk. Kivétel képeznek az téli időszak amikor a vevőinknek előrendelést biztosítunk. (részletek Előrendelés részben)

Fizikai raktárkészletünk és a webáruház raktárkészlete egyes esetekben eltérhet. Ezért minden leadott rendelést fizikai készlet ellenőrzés követ. Rendelés leadása és a készlet ellenőrzés között szezon kezdetén (tömeges rendelések esetén) több munkanap is eltelhet. Fenntartjuk a jogot, hogy készlethiány esetén a rendelést töröljük.
Személyes átvétel magánszemélyek vásárlása esetén: 
Székesfehérvár, Tasnádi u 26.
KISKERESKEDELEMBEN AZ ELŐZETESEN A MEGRENDELÉSÉT LEADOTT 
VÁSÁRLÓKAT TUDJUK CSAK KISZOLGÁLNI. LEGKORÁBBAN A MEGRENDELÉST KÖVETŐ NAPON!

Előrendelés szezonon kívül.

Az előrendelésben leadott megrendelésekre a vevő és az eladó a következő feltételeket kölcsönösen elfogadja:

- Előrendelések szállítására a termékek beérkezését követően kerül sor.

- Fizetés a termék beérkezése után a választott fizetés mód szerint.

- Vevő bármikor törölheti a rendelését. ( info@kertimedencek.hu )

- Eladó fenntartja a jogot, hogy a rendelést törölje. (beékezés elmaradása egyéb nem várt események esetén). 

A medencéknél megadott méretek:
A felfújható peremű medencéknél a gyűrű mérete, vázas medencéknél a 
vízfelület mérete van megadva. A szükséges területhez a medence méretéhez 
adjon hozzá oldalanként min. 40-40 cm. Fémvázas szögletes medencék esetében a támasztólábak 50cm plusz területet igényelnek. Javasoljuk, hogy a medence szükséges területére még további 0,5-0,5m-t hagyjon rá a kényelmes körbejáráshoz.
Fizetési mód
A csomaghoz utánvéttel juthat hozzá. A teljes összeget a csomagfutárnak kell kifizetni, aki a pénz átvétele után átadja Önnek a megrendelt termékeket tartalmazó csomagot.
A jelen szolgáltatás igénybevételével a felek között - magyar nyelvű - írásbeli szerződés jön létre.

Szállítás esetén: utánvétel, bankkártya (futár függő), banki átutalás.

Személyes átvétel esetén készpénz, átutalás, bankkártya

Téves megrendelés
Amennyiben rendelését tévedésből adta le, azt a leadást követően e-mailben a info@kertimedencek.hu címen vagy a 20/955-3323 telefonszámon személyesen mondhatja le, a csomag feladása előtt minden következmény nélkül. Amennyiben a rendelést az Ön által kért módon nem tudjuk az Ön által elvárt idő alatt teljesíteni, a rendelést szintén következmények nélkül lemondhatja.
Csomag újrakézbesítése
Amennyiben mi elküldtük Önnek a megrendelt csomagot, és azt Ön 5 munkanapon belül nem veszi át, a csomagot sajnos automatikusan visszaküldi a szállító cég a címünkre, és mi "bukunk" rajta egy szállítási költséget. Előfordulhat, hogy nem kap értesítőt, vagy nem találja meg a szállítónk a címet, zárva az ajtó, nem tartózkodik senki a megadott címen, elutazott külföldre stb. Ilyen esetben, amennyiben ezt Ön kezdeményezi, a csomagot a szállítási költség újbóli felszámításával elküldjük Önnek. De csakis akkor indítjuk útjára ismét a csomagot, ha annak ellenértéke a bankszámlánkon (átutalással) jóváíródott! Amennyiben egy címről két vagy több alkalommal is visszakapjuk a csomagot, Áruházunk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban NE küldjön újra csomagot.
8. Elállási jog
A fogyasztónak minősülő vásárló a szerződéstől 14 naptári napon belül (beleértve a 14. naptári napot is) indokolás nélkül elállhat. Ennek módjáról a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól a Kormány 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezik. A vásárló az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az elállás joga az üzleteinkben történő személyes átvétel esetén is gyakorolható. A fogyasztó az elállási nyilatkozatát a Szolgáltatói adatok között feltüntetett telefonszámon, postai vagy e-mail címen közölheti cégünkkel.

Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszajuttatásáról a vásárlónak saját költségén kell gondoskodnia. Az elállással érintett terméket utánvétellel nem küldheti vissza, utánvételes átvételt az A-P Pacific Kft. nem teljesít. Elállás esetén cégünk követelheti a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését. Ezeken kívül a vásárlót az elállás kapcsán semmilyen más költség nem terheli.
Az elállási jog gyakorlása szaküzleteinkben lehetséges, vagy futárszolgálat igénybevételével. Az Ügyfél kérésére és költségére munkatársaink gondoskodnak a visszaszállítás bonyolításáról, az erre vonatkozó igényeket ügyfélszolgálatunk fogadja.
Ha Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is.
Az Ügyfél nem gyakorolhatja elállási jogát:

- olyan termék értékesítése esetében, amely az Ügyfél személyéhez kötött, illetve amelyet az Ügyfél utasításai

alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza

- hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a

csomagolást az Ügyfél felbontotta, valamint

- a jogszabályok által meghatározott további esetekben.

9. Szavatosság, Jótállás, garancia

- Az Intex márka szervizelését a Recontra Kft. végzi.
- A szerviz elérhetőségei:
Cím: 2040 Budaörs, Gyár u. 2. BITEP / Bánky Donát utca
Telefonszám: +36-30/228-7761
E-mail: service@recontra.hu 
- A termékkel együtt kérjük elküldeni az eredeti vásárlást igazoló bizonylatot, blokkot vagy számlát!
- Kérjük, hogy MINDEN ESETBEN mellékeljék a pontos nevet, címet, telefonszámot, hogy a futárok dolgát megkönnyítsük!
- Amennyiben a medence meghibásodását illetően kételyei vannak, kérjük, hogy előbb telefonon keresse fel szervizt.

Jótállási feltételek jogszabályok alapján termékenként eltérhetnek!

Részletes jótállási feltételek: Jótállás

menu