Jótállás / Garancia / Szerviz
Jótállás/Szavatosság
érvényesítése
Minden
Intex termék – a
felfújható bútorok kivételével -
kizárólag szezonális nyári
használatra készültek.
Téli
használatra nem alkalmasak!
Az
Intex márka szervizelését a Babycare International Kft./korábbi
nevén Recontra Kft./ végzi.
INTEX SZERVIZ ELÉRHETŐSÉGE:
Személyes
ügyintézés preferált ideje: hétfő és szerda 9-16 óra
között.
cím: Babycare International Kft./Recontra Kft,
2040
Budaörs, Gyár u. 2. sz. BITEP Ipari Park, azon
belül a Bánki
Donát úton a 410m.táblánál.
Telefon Szerviz közvetlen:
+36-30/228-7761
Központi szám: 06-1-209-2633 ,
06-1-209-2634
Szerviz Email: info@intexszerviz.hu
service@recontra.hu
Javítószolágat-szerviz információk - Jótállás/Szavatosság érvényesítése
Az Intex márkájú termékek többsége alapvetően szezonális nyári használatra készült, kivétel: a felfújható bútorok. A felfújható termékek rendszeres, minden napi levegő-bepumpálást igényelhetnek. Az Intex termékekre mindegyikére vonatkozik, hogy téli hidegben való használatra nem alkalmasak! Tárolás: összecsomagolás előtt alaposan le kell tisztítani a szennyeződésektől; a medence, jakuzzi esetén - vegyszeres víztisztítás esetén - vegyszermentesíteni kell alapos tisztítással, mert a vegyszermaradványok kárt okozhatnak utólag a termék anyagában. Az összecsomagolás után – különösen igaz ez hideg, fűtetlen helyiségben tárolás esetére – elmozdítás nélkül kell tárolni a következő szezonig való használatig.
Az Intex Szerviz hatáskörébe tartozó esetek: Az alábbi esetekben az Importőr, Viszonteladó vagy a Fogyasztó vegye fel közvetlenül az Intex Szervizzel a kapcsolatot a gyorsabb, hatékonyabb ügyintézés érdekében:
BÚTOR - Intex felfújható bútorok beépített elektromos pumpával:
Jótállás vonatkozik a komplett termékre, termékszettre, annak minden tartozékával együtt.
A jótállási időtartama: a 2021.01.01-től érvényes új jótállási idősávos bruttó fogyár szerint.
A bútor termékkategória benne van a tartós fogyasztási cikkek körében.
MEDENCE - Intex medence/jakuzzi vízforgatóval – nem-beépített elektromos eszközzel:
Szavatosság vonatkozik a komplett termékre, termékszettre, annak minden tartozékával együtt.
A gyári hibák vonatkozásában 2022.01.01.-től a kellékszavatosság 2 éves idejéből az első évben vélelmezzük a gyári meghibásodást, kivéve ha a vélelem az áru természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen. A medence, jakuzzi termékek nincsenek benne van a tartós fogyasztási cikkek körében, ezért a
a medence/jakuzzi szett és tartozékai (a medence-szettben részeként az elektromos egység is) a szavatosság körébe tartoznak. A használat során a Fogyasztónak figyelembe kell vennie, hogy a PVC anyagú medencék (annak fogyasztói árától függetlenül) szezonális vagy alkalmi használatra készültek, ennek megfelelően kell használni és tárolni, a rendeltetésszer használat érdekében. Vonatkozó INTEX MEDENCÉK, JAKUZZIK: Intex Easy-Set medencék, Intex fémvázas medencék, Intex Prism fémvázas medencék, Intex Ovális fémvázas medencék (Oval Frame Pool), Intex Ultra fémvázas medencék és a Grafitszürke paneles medencék (Graphite Grey Panel Pool), valamint az Intex Pure Spa pezsgőfürdős jakuzzik és az Intex Jet pezsgőfürdős felfújható jakuzzik.
GÉPÉSZET - Önállóan megvásárolható gépészeti egységek, elektromos eszközök:
Jótállás vonatkozik a termékre, annak minden alkatrészével együtt.
A jótállási időtartama: a 2021.01.01-től érvényes új jótállási idősávos bruttó fogyár szerint.
Ilyen termékek: vízforgató, sóbontó, fűtőpatron és egyéb elektromos kiegészítők, elektromos berendezés, stb.
GARANCIA ÉRVÉNYESÍTÉSE:
A garancia (jótállás / szavatosság) érvényesítéséhez vásárlást igazoló bizonylat szükséges.
A jótállásos termék esetében - a jótállási jegy hiánya esetén - a garancia a vásárlási bizonylat bemutatásával is érvényesíthető.
A garancia kifejezetten a gyári hibákra terjed ki, rendeltetésszerű termékhasználat esetén érvényesíthető.
Mind szavatosság, mind jótállás esetén a Fogyasztót négyféle szavatossági jog illeti meg: kijavítás / kicserélés / árleszállítás / vételár-visszatérítés (vagyis elállás a vásárlástól). 3 munkanapos garancia (üzletben történő és weben vásárlás): 3 munkanapon belül jelzett meghibásodás esetén (meghibásodott termék) esetén, amennyiben a hiba a rendeltetésszerű használatot akadályozza illetve a használatot lehetetlenné teszi, a terméket ki kell cserélni. Ha a termékcserére már nincs lehetőség, akkor a termék vételára kerül visszafizetésre. (Webes rendelés esetén jár a 14 nap elállás is, bár az nem hibás termékre lett kitalálva.)
Ha a hiba a rendeltetésszerű használatot NEM akadályozza, akkor nem köteles a viszonteladó a komplett terméket kicserélni és a hiba fajtája dönti el, javításra/cserére sor kerüljön-e, (pl. karcolás a termék külső felületén).
14 napos elállási jog webes vásárlás esetén: a viszonteladó a saját hatáskörében ügyintézi, az ilyen jellegű elállás általában nem érinti a szervizt. Amennyiben a termék hibás, és a vásárló ezért kíván elállni és ezt adta meg az elállás indokaként, akkor a terméket meg kell vizsgálni, javítható-e, hogy újraértékesítésre ismét alkalmassá váljon (ha a termék egyébként nem volt használatban). Egyes ilyen esetek érinthetik a szervizt is (jótállásos ügyek).
SZERVIZ JAVÍTÁSI IDEJE ÉS A SZERVIZELÉS FOLYAMATA: A Babycare-Recontra szerviz az üzleti körébe tartozó importőrök és viszonteladók számára a JÓTÁLLÁSOS ESETEK garanciális időn belüli javítását/cseréjét látja el alapvetően. A szerviz végezhet tényleges javítást / alkatrészcserét vagy komplett termékcserét. A szerviz a javítást/cserét elvégzi: a szervizbe jutás /bejelentés napjától számítva 15 napon belül, de legkésőbb max. a 30. napig (a harmincadik napig). A bejelentést a szerviz onnan számolja, hogy mikor érkezett be a hibás termék / írásos panasz a szervizbe. Garanciális időn belüli panasz esetén – a telefonos szaktanácsadást követően, mivel hangfelvétel nem készül a telefonos beszélgetésről – a panaszt írásos (email, postai levél) módon is meg kell tennie a Fogyasztónak/vagy a helyette eljáró viszonteladónak. A javítás/csere ideje ettől a bejelentéstől indul az Intex szerviz esetében. A szerviz törekszik a mihamarabbi megoldásra.
Ha a javítás/csere lehetséges: A csere jelenthet alkatrészcserét vagy akár komplett termékcserét, esettől függően. Ha a termék javítható, akkor a szerviz a terméket elsősorban javítani fogja akkor is, ha a Fogyasztó új alkatrész cseréjét vagy komplett termékcserét kér, ettől eltérni akkor lehet, ha a kérés nem jelent aránytalan többletköltséget a szerviz számára. Garanciális időn belüli ingyenes szervizelés max. háromszor (3x) fordulhat elő, a 4.esettől életbe lép a pénzvisszafizetés lehetősége, hacsak a Fogyasztó nem fogadja el vagy kér újabb javítást. A jogszabály szerinti szervizelési határidők lejárta előtt vagy a végét (max. 30.nap) követően és max. 5 napon belül a szerviz értesíti a viszonteladót, kereskedőt az ügy állásáról vagy a kimeneteléről, különösen a pénzvisszafizetési eljárások szükségessége esetén.
Ha a javítás/csere nem lehetséges: Amint ez kiderül a javítószolgálat számára a törvényesen rendelkezésre álló határidőn belül, a szerviz értesíti a viszonteladót (email-ben). Ha a termék már az első panaszjelzéskor sem javítható/cserélhető, akkor komplett termékcsere szükséges, vagy ha ez sem lehetséges, életbe lép a pénzvisszafizetés lehetősége. A 3. javítás után már csak komplett termékcsere lehetséges vagy pénzvisszafizetés. Ha a fogyasztási cikk nem javítható és csak komplett termékcserével oldható meg, és ez azonnal megállapítást nyer, akkor a terméket egy új termékre kell cserélni. Több darabból álló termékszettek esetén ez nem jelenti automatikusan a komplett termékszett cseréjét, hanem az arányosság elve szerint a hibás termék kerül kicserélésre.
Pénzvisszafizetés: A szerviz értesíti a viszonteladót, amint kiderül, hogy a termék nem javítható/a hibás alkatrész nem cserélhető. A viszonteladó és Fogyasztó a pénzvisszafizetést (ami árleszállítás is lehet) már maguk között bonyolítják le, saját megegyezésük alapján, ami akár levásárlás is lehetséges a felek megegyezése szerint, de ez már nem a szerviz hatásköre. Viszonteladó kártalanítása: A kereskedő/importőr kártalanítása a szerviz és a kereskedő/importőr közötti megállapodás szerint zajlik, csak és kizárólag a hibás alkatrész cseréjére, javítására terjed ki, nem pénzbeli kártalanítást jelent.
INTEX SZERVIZELÉS MENETE
Mely termékeknél vonja be mindenképpen a szervizt?
- Intex vízforgatós medencék és jakuzzik
- Intex elektromos berendezések, pl. vízforgató, sóbontó
- Intex felfújható ágyak beépített elektromos pumpával
1) Az Intex márka szervizelését a Babycare International Kft./korábbi nevén Recontra Kft./ végzi.
2) INTEX SZERVIZ ELÉRHETŐSÉGE:
Személyes ügyintézés preferált ideje: hétfő és szerda 9-16 óra között.
cím: Babycare International Kft./Recontra Kft, 2040 Budaörs, Gyár u. 2. sz. BITEP Ipari Park, azon belül a Bánki Donát úton a 410m.táblánál.
Telefon Szerviz közvetlen: +36-30/228-7761
Központi szám: 06-1-209-2633 , 06-1-209-2634
Szerviz Email: info@intexszerviz.hu
URL: http://www.intexcorp.hu/vev-szolgalat.html
A szervizt a Fogyasztó közvetlenül is felkeresheti, nem csak a vásárlási helyen keresztül. Jótállásos esetekben ez a legjobb és leghatékonyabb megoldás.
SZEMÉLYES: Hibás termék bevitele a szervizbe a Fogyasztó által: javasoljuk, hogy a Fogyasztó telefonon előre egyeztessen a szervizzel időpontot.
Hibás termék, pl. medence kivágott modellszáma, jakuzzi kivágott szelepének beküldése postán borítékban vagy futárral a következő címre történjen:
BORÍTÉK-POSTACÍM:
Babycare International Kft. 1113 Budapest, Badacsonyi u. 24.
Ide kell küldeni a medencetestből és a takarófóliából kivágott modellszámot, a vásárló írjon mellé rövid hibaleírást, mellékelje a vásárlást igazoló bizonylatot. A modellszám belefér egy normál borítékba. Fogyasztói adatok a futáros csomag-visszaküldéshez: név, cím, telefonszám, emailcím.
DOBOZOS CSOMAG POSTACÍME:
Babycare International Kft., 2040 Budaörs, Bánki Donát út 24. Megjegyzés: (BITEP ipari park) 24. épület INTEX
Ide kell küldeni a jakuzzi-testből kivágott szelepet kis dobozba téve, valamint ide kell küldeni a meghibásodott elektromos eszközöket, pl. vízforgató / filter (a csövek nélkül) / sóbontó / vízmelegítő / akkumulátoros porszívó (a tartozékai nélkül) / csónakmotor, stb. Ezeket futárral lehet postázni dobozba téve vagy a vásárló vagy viszonteladó személyesen hozza be, telefonon előre egyeztetve az időpontot.
Fogyasztói adatok a futáros csomag-visszaküldéshez: név, cím, telefonszám, emailcím.
KÉRDÉS ESETÉN HÍVNI: +36 30 228 7761 szerviz
A postázási költséget a fogyasztóvédelmi törvény szerint kell kezelni, amennyiben a Fogyasztó kéri.
3) Mindig csak a hibás alkatrészt küldjék vissza (vízforgató esetén csak a gépet/csak a csövet, stb., azt, amelyik meghibásodott).
Amennyiben maga a medencetest hibásodott meg, MINDEN ESETBEN ELEGENDŐ A MEDENCEKÖPENY ANYAGÁBÓL OLLÓVAL KIVÁGOTT MODELSZÁMOT MEGKÜLDENI postai borítékban, valamint termékfotókat emailben a termékhibáról. Javasoljuk, mielőtt a Fogyasztó ollóval kivágná a medencét, előbb vegye fel a kapcsolatot a szervizzel!
4) A termékkel együtt kérjük elküldeni az EREDETI jótállási jegyet és a vásárlást igazoló bizonylatot (blokkot/számlát), de legalább a vásárlást igazoló bizonylatot. A jótállással érintett termék(rész) esetében a jótállási jegyet is küldje el a Fogyasztó, lehetőség szerint.
5) SZÜKSÉGES FOGYASZTÓI ADATOK: Fogyasztó pontos neve, címe, és a futár-küldés miatt telefonszám és egy email-cím. A reklamációkezelés dokumentálása mellett ez a gyorspostai csomagküldés miatt is fontos. A cseretermék(rész) visszapostázása a GLS vagy KUMI futárszolgálattal történik: a terméket az eredeti bizonylattal együtt postázza a szerviz, garanciális esetben ingyenesen. A Vásárló emailben és sms-ben kap értesítést a szállításról, és ha a szállítási dátum nem megfelelő, az emailben megadott weboldalon a szállítási dátumot módosíthatja egy adott időintervallumon belül.