Garancia, szerviz

Szavatosság - Jótállás - Szerviz

INTEX szerviz elérhetőségei:

Cím:1113 Budapest, Daróci út 1-3.

Cégnév: Babycare Int. Kft / Recontra Kft.

Telefonszám: +36-30/228-7761

E-mail: service@recontra.hu vagy babycare@babycare.hu



Jótállás/Szavatosság érvényesítése - Intex termékek

A garancia (jótállás / szavatosság) érvényesítéséhez minden esetben vásárlási bizonylat szükséges. A jótállásos termék esetében hasznos, ha vásárló megőrzi a jótállási jegyet is a számlával együtt, de a jótállási jegy hiánya esetén a garancia a vásárlási bizonylat bemutatásával is érvényesíthető.

A garancia kifejezetten a gyári hibákra terjed ki és rendeltetésszerű termékhasználat esetén érvényesíthető.

Minden Intex termékre 24 hónap kellékszavatosság és termékszavatosság van érvényben. Egyes termékekre vagy kiegészítőkre jótállás is vonatkozik.

Mind szavatosság, mind jótállás esetén a Fogyasztót négyféle szavatossági jog illeti meg: a kijavítás / a kicserélés / az árleszállítás / a vételár-visszatérítés (vagyis elállás a vásárlástól).

3 munkanapos garancia: 3 munkanapon belül jelzett meghibásodás esetén (meghibásodott termék) esetén, amennyiben a hiba a rendeltetésszerű használatot akadályozza illetve a használatot lehetetlenné teszi, a terméket ki kell cserélni. Ha a termékcserére már nincs lehetőség, akkor a termék vételára kerül visszafizetésre. Ha a hiba a rendeltetésszerű használatot NEM akadályozza, akkor nem köteles a viszonteladó a terméket kicserélni, de vegyen fel jegyzőkönyvet és abban ezt indokolja meg (pl. karcolás a műanyag burkolaton, ami a termék normál használatát egyébként nem befolyásolja és a terméket a vásárló sértetlen állapotban vette meg/vette át a megvásárláskor).

14 napos elállási jog webes vásárlások esetén: a viszonteladó a saját hatáskörében dönt, hogyan jár el, az ilyen jellegű elállás általában nem érinti a szervizt. Amennyiben a termék hibás, és a vásárló ezért kíván elállni és ezt jelezte is az elállás indokaként, akkor a szavatosság/jótállás jogok és kötelezettségek szerint kell eljárni. Egyes esetek a szervizt is érinthetik (pl. jótállásos ügyek).

Minden Intex termék – a felfújható bútorok kivételével - kizárólag szezonális nyári használatra készült. Téli használatra nem alkalmasak!


Intex vízforgatós medencék, jakuzzik:

A medencetestre/ jakuzzi-testre, a burkolatra, és minden nem elektromos tartozékra 2 év kellék- és termékszavatosság jogosultság vonatkozik.

Intex elektromos vízforgatók, sóbontók:

Az elektromos kiegészítőkre, melyek külön csatlakoztathatók a medencére/jakuzzira, tehát nincs egybeépítve a medencével/jakuzzival, és a bruttó fogyasztói vételáruk legalább 10.000 Ft: 1 év jótállás is vonatkozik a szavatosság mellett.

Ilyen termékek: vízforgató, sóbontó, fűtőpatron és egyéb elektromos kiegészítők, elektromos berendezés.

Azon medencék és jakuzzik esetében tehát, amelyekhez - tartozik egy külön csatlakoztatható, szerelhető elektromos berendezés is (pl. vízforgató szivattyú), magára az elektromos berendezésre és annak alkatrészeire minden esetben 1 év jótállás is vonatkozik. - A medence mellé csomagolt egyéb nem elektromos tartozékokra, alkatrészekre, kiegészítőkre a Ptk-ban rögzített kellék- és termékszavatosság vonatkozik, ilyen pl. a medencetest, a medencetakaró, a létra, stb. - Ha a vásárló külön vesz egy új vízforgatót, mely vételára legalább bruttó 10.000 Ft, akkor a vízforgatóra jótállás is fog vonatkozni a szavatosság mellett.


A fentiek alapján 12 hónap jótállás-köteles termékrészt is tartalmazó Intex termékek: az Intex Easy-Set medencék, az Intex fémvázas medencék, az Intex Prism fémvázas medencék, az Ovális fémvázas medencék (Oval Frame Pool), az Ultra fémvázas medencék és a Grafitszürke paneles medencék (Graphite Grey Panel Pool), valamint az Intex Pure Spa pezsgőfürdős jakuzzik és az Intex Jet pezsgőfürdős felfújható jakuzzik.


INTEX SZERVIZELÉS MENETE

Milyen termékek esetén van szükség Intex szervizre? 

- Intex vízforgatós medencék és jakuzzik

- Intex elektromos berendezések, pl. vízforgató, sóbontó


1) Az Intex márka szervizelését a Babycare International Kft./Recontra Kft. végzi.

2) INTEX szerviz elérhetőségei:

Cím:1113 Budapest, Daróci út 1-3.

Cégnév: Babycare Int. Kft / Recontra Kft.

Telefonszám: +36-30/228-7761

E-mail: service@recontra.hu vagy babycare@babycare.hu

Ügyintéző: Matatek Attila szervizvezető

A szervizt a Fogyasztó közvetlenül is felkeresheti, nem csak a vásárlási helyen keresztül.

Hibás termék bevitele a szervizbe a Fogyasztó által: javasoljuk, hogy a Fogyasztó telefonon előre egyeztessen a szervizzel időpontot.

Hibás termék, termékrész, kivágott modellszám beküldése postán bodítékban vagy gyorspostával a szervizbe: 1113 Budapest, Daróci út 1-3. Intex szerviz, Matatek Attila részére.

A postázási költséget a fogyasztóvédelmi törvény szerint kell kezelni, amennyiben a Fogyasztó kéri.

3) Mindig csak a hibás alkatrészt küldjék vissza (vízforgató esetén csak a gépet/csak a csövet, stb., azt, amelyik meghibásodott).

Amennyiben maga a medencetest hibásodott meg, MINDEN ESETBEN ELEGENDŐ A MEDENCEKÖPENY ANYAGÁBÓL OLLÓVAL KIVÁGOTT MODELSZÁMOT MEGKÜLDENI, valamint termékfotókat a termékhibáról. Javasoljuk, mielőtt a Fogyasztó ollóval kivágná a medencét, előbb vegye fel a kapcsolatot a szervizzel!

4) A termékkel együtt kérjük elküldeni az EREDETI jótállási jegyet és a vásárlást igazoló bizonylatot (blokkot/számlát), de legalább a vásárlást igazoló bizonylatot.

A jótállással érintett termék(rész) esetében tehát a jótállási jegyet is küldje el lehetőség szerint.

5) Minden esetben szükség van a Fogyasztó pontos nevére, címére és egy telefonszámra. A reklamációkezelés mellett ez a gyorspostai csomagküldés miatt is fontos. A cseretermék(rész) visszapostázása során a GLS futárszolgálat szállítja a terméket az eredeti bizonylattal együtt, garanciális esetben ingyenesen. A Vásárló emailben és sms-ben kap értesítést a szállításról, és ha a szállítási dátum nem megfelelő, az emailben megadott weboldalon a szállítási dátumot módosíthatja egy adott időintervallumon belül.

6) Amennyiben a medence meghibásodását illetően kételyei vagy kérdései vannak, kérjük, hogy előbb telefonon vagy emailben keresse fel a szervizt!

Üdvözlettel, Intex Szerviz