Cetelem Ügynöki Tájékoztató
Tájékoztató
(függő közvetítő)
a) cégnév: A-P PACIFIC Kereskedelmi és Szolgáltató
Kft.
székhely: 8000
Székesfehérvár, Tasnádi utca 26.
nyilvántartási azonosítója
(cégjegyzékszáma): 07-09-030247
levelezési cím: 8000 Székesfehérvár,
Tasnádi utca 26.
felügyeleti hatóság
megjelölése: Magyar Nemzeti Bank (központi levélcím: 1850 Budapest, Központi
telefon: (36-1) 428-2600, központi fax: (36-1) 429-8000, E-mail: ugyfelszolgalat@mnb.hu)
b) Társaságunk a Magyar Nemzeti
Bank által a közvetítőkről vezetett nyilvántartásban szerepel. A nyilvántartást
ellenőrizni lehet a fenti elérhetőségeken, illetve a www.mnb.hu honlapon keresztül.
c) Társaságunk függő közvetítőként
a Magyar Cetelem Zrt. megbízásából jár el, és a megbízó érdekeit képviseli.
d) Társaságunk a pénzügyi
szolgáltatási szerződés megkötéséért közvetítői díjazásban részesül.
e) Társaságunk a
jelzáloghitelhez vagy a fogyasztónak nyújtott ingatlanra vonatkozó pénzügyi
lízinghez kapcsolódó - a hitel és pénzkölcsön, valamint pénzügyi lízing
nyújtásától, továbbá a pénzügyi szolgáltatás közvetítésétől elkülönülő -
személyre szabott ajánlások adása (hiteltanácsadás) szolgáltatást nem nyújt.
f) A Magyar Cetelem Zrt.
biztosítja, hogy az ügyfél Társaságunk magatartására, tevékenységére vagy
mulasztására vonatkozó panaszát szóban (személyesen, telefonon) vagy írásban
(személyesen vagy más által átadott irat útján, postai úton, telefaxon, elektronikus
levélben) közölhesse.
A Magyar Cetelem Zrt. a szóbeli
panaszt, az ügyfelek számára nyitva álló helyiségében, annak nyitvatartási
idejében, a telefonon közölt szóbeli panaszt minden munkanapon 8:30-tól 17
óráig és a hét egy munkanapján (hétfő) 8 órától 20 óráig, az írásbeli panaszt
elektronikus eléréssel (https://www.cetelem.hu/kapcsolat) folyamatosan fogadja.
A Magyar Cetelem Zrt. a szóbeli
panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha az ügyfél a
panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem
lehetséges, a Magyar Cetelem Zrt. a panaszról és adott esetben az azzal
kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati
példányát a személyesen közölt szóbeli panasz esetén az ügyfélnek átadja,
telefonon közölt szóbeli panasz esetén az ügyfélnek megküldi, egyebekben az
írásbeli panaszra vonatkozó rendelkezések szerint jár el.
A Magyar Cetelem Zrt. az
írásbeli panasszal kapcsolatos, indokolással ellátott álláspontját a panasz
közlését követő, jogszabályban előírt határidőn belül megküldi az ügyfélnek.
A Magyar Cetelem Zrt. valamint
Társaságunk szolgáltatásával vagy eljárásával kapcsolatos panasz elutasítása
esetén, vagy ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, az alábbi
szervekhez fordulhat: Érvényes: 2022.
szeptember 12-től
a. A szerződés létrejöttével, érvényességével, joghatásaival
és megszűnésével, továbbá a szerződésszegéssel és annak joghatásaival
kapcsolatos jogvita rendezése érdekében a polgári perrendtartás szabályai
szerint bírósághoz fordulhat, vagy a Pénzügyi Békéltető Testület eljárását
kezdeményezheti. A Pénzügyi Békéltető Testület: aktuális elérhetősége: Pénzügyi
Békéltető Testület H-1525 Budapest Pf.:172., telefon: +36- 80-203-776, www.penzugyibekeltetotestulet.hu.
b. Magyar Nemzeti Bankról szóló
törvényben hivatkozott jogszabályok fogyasztóvédelmi rendelkezéseinek
megsértése miatt, a Magyar Nemzeti Banknál fogyasztóvédelmi eljárást
kezdeményezhet. Levelezési cím: Magyar Nemzeti Bank 1850 Budapest, telefon:
06-1-428-2600, e-mail cím: ugyfelszolgalat@mnb.hu.
g) Társaságunk az ügyfél
számára az alábbi más – pénzügyi szolgáltatás közvetítésének nem minősülő –
szolgáltatása ellenértékeként
kiszállítási díjat számít
fel.